Jak nakupovat
HLEDÁNÍ ZBOŽÍ
Vyberte si v kategorii E-shop jeden z produktů.
Jestliže už víte, jaký produkt chcete, použijte ikonu nákupního košíku umístěnou v pravém horním rohu.
KOŠÍK
Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka do košíku.
V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
PŘIHLÁSIT SE MŮŽETE JAKO:
Nový zákazník, pokud nakupujete na www.cafeso.cz poprvé – zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce, nebo se zaregistrujte.
Registrovaný zákazník, pokud jste již na www.cafeso.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
DOPRAVA A PLATBA
V tomto kroku košíku zvolíte také způsob platby a dopravy. Máte-li navíc k dispozici slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky slevový poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.
SOUHRN A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pokud jste vyplnili všechny informace a přešli tak do dalšího kroku objednávky, zobrazí se Vám její souhrn. Zde pečlivě překontrolujte všechny informace! Před odesláním objednávky si pečlivě přečtěte naše obchodní podmínky, s nimiž odesláním objednávky souhlasíte. Kliknutím na tlačítko “Objednat” je objednávka odeslána. Všechny informace o platbě a dopravě jsou automaticky odeslány na Váš email. Pokud jste v objednávce zvolili platbu převodem, najdete zde pokyny k jejímu uhrazení. Tímto je Vaše objednávka odeslána a bude Vám zpětně potvrzena. Tím je uzavřena kupní smlouva na prodej Vámi vybraného zboží. Uděláme vše pro to, aby její vyřízení bylo co nejrychlejší. Nebudete-li si přece jen s něčím vědět rady, neváhejte nás kontaktovat.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pokud jste narazili u zboží na skrytou vadu, omlouváme se vám a s jeho reklamací (bude-li oprávněná) se Vám budeme snažit vyjít maximálně vstříc.
Zašlete na email: jana.kvardova@presscom.cz žádost o reklamační formulář, přiložte jej k reklamovanému zboží a to celé odešlete na naši adresu. Kompletní znění reklamačního řádu najdete pod záložkou Reklamační řád.
VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ
Místem vyřizování reklamace se rozumí distribuční adresa prodávajícího uvedená dále. Ke každé reklamaci náleží žádost o reklamaci (obsahuje jméno a příjmení kupujícího, kontaktní email, kontaktní telefon, číslo daňového dokladu, označení zakoupeného zboží určeného k reklamaci, množství zboží určeného k reklamaci, důvod reklamace – přesný popis vady a doby, kdy se vada vyskytla.
V případě zasílání reklamovaného zboží prodávajícímu prostřednictvím přepravní služby je kupující povinen ke zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci. V případě zasílání reklamovaného zboží prodávajícímu se za den přijetí reklamace považuje den obdržení zboží prodávajícím. A za den vyřízení reklamace se považuje den předání vyřízené reklamace přepravní službě. Kupující je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží. Při této přepravě je za řádné doručení k prodávajícímu zodpovědný kupující, který uplatňuje reklamaci.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty, aniž by byla reklamace prodávajícím vyřízena, se má za to, že kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy nebo má právo na výměnu věci. Kupující je povinen převzít si vyřízenou reklamaci co nejdříve na výzvu prodávajícího, případně dohodnout podmínky přepravy s kupujícím.
Prodávající vystaví kupujícímu reklamační protokol, ve kterém bude stanoveno minimálně datum přijetí reklamace, datum vyřízení reklamace, zjištěná vada a způsob jejího odstranění.
Reklamace, prosím, vždy uplatňujte písemně na emailové adrese: jana.kvardova@presscom.cz a vyčkejte na sdělení dalšího postupu. Informace o průběhu reklamace získáte na telefonním čísle +420 725 526 466.
DISTRIBUČNÍ ADRESA PRODÁVAJÍCÍHO:
PressCom s.r.o. – reklamace
K Ryšánce 679/3
147 00, Praha 4
Česká republika