Jak nakupovat

HLEDÁNÍ ZBOŽÍ

Vyberte si v kategorii E-shop jeden z produktů.
Jestliže už víte, jaký produkt chcete, použijte ikonu nákupního košíku umístěnou v pravém horním rohu.

KOŠÍK

Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka do košíku.
V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

PŘIHLÁSIT SE MŮŽETE JAKO:

Nový zákazník, pokud nakupujete na www.cafeso.cz poprvé – zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce, nebo se zaregistrujte.
Registrovaný zákazník, pokud jste již na www.cafeso.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

DOPRAVA A PLATBA

V tomto kroku košíku zvolíte také způsob platby a dopravy. Máte-li navíc k dispozici slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky slevový poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.

SOUHRN A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Pokud jste vyplnili všechny informace a přešli tak do dalšího kroku objednávky, zobrazí se Vám její souhrn. Zde pečlivě překontrolujte všechny informace! Před odesláním objednávky si pečlivě přečtěte naše obchodní podmínky, s nimiž odesláním objednávky souhlasíte. Kliknutím na tlačítko “Objednat” je objednávka odeslána. Všechny informace o platbě a dopravě jsou automaticky odeslány na Váš email. Pokud jste v objednávce zvolili platbu převodem, najdete zde pokyny k jejímu uhrazení. Tímto je Vaše objednávka odeslána a bude Vám zpětně potvrzena. Tím je uzavřena kupní smlouva na prodej Vámi vybraného zboží. Uděláme vše pro to, aby její vyřízení bylo co nejrychlejší. Nebudete-li si přece jen s něčím vědět rady, neváhejte nás kontaktovat.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pokud jste narazili u zboží na skrytou vadu, omlouváme se vám a s jeho reklamací (bude-li oprávněná) se Vám budeme snažit vyjít maximálně vstříc.

Zašlete na email: jana.kvardova@presscom.cz žádost o reklamační formulář, přiložte jej k reklamovanému zboží a to celé odešlete na naši adresu. Kompletní znění reklamačního řádu najdete pod záložkou Reklamační řád.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Vážený zákazníku,

v následujících několika odstavcích vám poradíme, jak postupovat při zjištění závady na zboží, které vám bylo naší firmou doručeno:

  1. Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předání pracovníkem pošty, či přepravní služby, doporučujeme zásilku nepřevzít a informovat nás o této skutečnosti telefonicky či e-mailem, abychom mohli zásilku pro vás opětovně vyexpedovat.
  2. Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, je nutno o této závadě do 3 dnů (neprodleně) po jejím obdržení informovat e-mailem, poštou či telefonicky zaměstnance naší společnosti. Ve vaší reklamaci vždy uveďte prosím číslo faktury a stručný popis vady.
  3. Pokud žádáte dodání chybějící části zboží, (např. Po rozbalení je zboží nekompletní), stačí tento požadavek sdělit telefonicky, e-mailem nebo písemně našemu pracovníkovi a chybějící doplněk vám zdarma obratem dopošleme. Ve vaší reklamaci vždy opět uveďte číslo faktury a stručný popis vady.
  4. Pokud žádáte úplnou výměnu zboží, či navrácení peněz, je třeba vadné zboží doporučeně zaslat zpět na naši adresu k rukám pracovníka, který vaši objednávku vyřizoval. Ke zboží přiložte originál faktury a stručný popis vady s vaším požadavkem (vrácení peněz, výměna zboží). Žádáte-li vrácení peněz, uveďte případně číslo vašeho účtu, kam mají být peníze vráceny. Pokud tak neučiníte, zašleme vám je složenkou. Peníze vám budou vráceny v plné výši, kterou jste uhradil, včetně event. zaplaceného poštovného a balného (tj. částka uvedená na faktuře).
  5. V případě chybné expedice (na faktuře je uvedena správné zboží, ale v balíku bylo doručeno zboží jiné), zašlete prosím chybně zaslané zboží s kopií faktury na naší adresu, obratem vám zašleme zboží správné.
  6. Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které jste uhradili při vyřizování reklamace, ofoťte podací lístek od zásilky a tento obratem s popisem požadavku, číslem faktury, číslem zákazníka a číslem vašeho účtu, na který chcete částku vrátit, zašlete k rukám pracovníka, který vyřizuje vaši reklamaci. Pokud neuvedete číslo účtu, peníze vám vrátíme složenkou.

Tento reklamační řád se vztahuje pouze na zboží objednané přímo v internetovém obchodě www.cafeso.cz, tedy nikoli na zboží zakoupené v jiných obchodech.

Místem vyřizování reklamace se rozumí distribuční adresa prodávajícího uvedená dále. Ke každé reklamaci náleží žádost o reklamaci (obsahuje jméno a příjmení kupujícího, kontaktní email, kontaktní telefon, číslo daňového dokladu, označení zakoupeného zboží určeného k reklamaci, množství zboží určeného k reklamaci, důvod reklamace – přesný popis vady a doby, kdy se vada vyskytla.

V případě zasílání reklamovaného zboží prodávajícímu prostřednictvím přepravní služby je kupující povinen ke zboží přibalit vyplněnou žádost o reklamaci. V případě zasílání reklamovaného zboží prodávajícímu se za den přijetí reklamace považuje den obdržení zboží prodávajícím. A za den vyřízení reklamace se považuje den předání vyřízené reklamace přepravní službě. Kupující je povinen zboží připravit k přepravě tak, aby při ní nedošlo k poškození zboží. Při této přepravě je za řádné doručení k prodávajícímu zodpovědný kupující, který uplatňuje reklamaci.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty, aniž by byla reklamace prodávajícím vyřízena, se má za to, že kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy nebo má právo na výměnu věci. Kupující je povinen převzít si vyřízenou reklamaci co nejdříve na výzvu prodávajícího, případně dohodnout podmínky přepravy s kupujícím.

Prodávající vystaví kupujícímu reklamační protokol, ve kterém bude stanoveno minimálně datum přijetí reklamace, datum vyřízení reklamace, zjištěná vada a způsob jejího odstranění.

Reklamace, prosím, vždy uplatňujte písemně na emailové adrese: jana.kvardova@presscom.cz a vyčkejte na sdělení dalšího postupu. Informace o průběhu reklamace získáte na telefonním čísle +420 725 526 466.

DISTRIBUČNÍ ADRESA PRODÁVAJÍCÍHO:

PressCom s.r.o. – reklamace

K Dálnici 1391 – hala F. 253 01 Hostivice
Česká republika

Gourmet kávové kapsle Caffesso

100% kompatibilní do kávovaru Nespresso, Delonghi, Krups.